Tomb Raider King
Chaos ensues overnight when mysterious tombs suddenly surface, filled with divine relics granting overwhelming power. Among the havoc, a raider, Jooheon Suh, is betrayed and left for dead until a second chance brings him back years before the relics.
Once Again from the End
When Joo-heon Suh is mortally wounded in battle, a mysterious talking crow gives him another chance.