Toppen
Snusgate
Valkampanjen är i startgroparna och Välfärdsminister Roxanne Wiklund blir utsedd till att leda kampanjen för Demokratiska Samlingspartiet.
Intervjun
Journalistkåren tågar in på Roxannes hemmaplan och Lisa måste gör allt för att tvätta bort politiska inkorrektheter i Roxannes privatliv och familjehistoria.
Under en dag där allt från valarbete på seniorboende till statsbesök ska avhandlas, finner sig Lisa på gränsen till sammanbrott.
Välkommen till politikerveckan i Visby! Team Roxanne har ett viktigt panelsamtal framför sig, men blir negativt överraskade av en gammal kollega.