Trafikpoliserna
Over a million motorists travel on Stockholm's roads every day. Between the city's residents and chaos stand 50 traffic police who constantly work to stop crime and make traffic safe. The traffic police's everyday life is varied – and dramatic.
Police respond to a call about intoxicated people, and a fatal accident occurs. Seven-year-old Byron was hit by a car and had to fight for his life.