TrollsTopia
När Poppy får veta att det finns fem andra trollstammar utspridda i skogen bestämmer hon sig för att ta med deltagare från stammarna Country Western, Klassiskt, Funk, Techno och Hårdrock för att bo tillsammans i hennes by.