Supermom
Frida is starting her new life as an every other week-mom in a new home. Before she starts she needs to get rid of the leftovers from the marriage with Jonas.
Frida is having trouble coping with the consequences of last night when she needs to attend a baptism - with Jonas present as well.
Frida has good news about Benjamin but Jonas is furious that she went behind his back. Frida is preparing a cosy night in with the children, though as it turns out they have other plans.
Frida crosses a line at the yearly bowling tournament, but Tobias doesn't mind at all. He just finds her more charming than ever.
Frida sneaks out of the house to go on a date with Tobias while Jonas is introducing the children to his new love Camilla.
Fridas parents turn up unexpectedly and nothing except Lottas American pills can make Fridas headache go away. Frida is furious when her dad invites someone for Benjis birthday.