Lin Luo Jing (Zheng Qiu Hong), an electronics student, enters a gaming contest and is magically transported into a fictionalized version of ancient China. Trapped in this game world, she encounters four male suitors, including the jealous but devoted Zhong Wu Mei (Gong Jun). As she navigates challenges with the Emperor and bandits, she becomes a princess and experiences multiple romantic encounters. When a former lover (Alen Fang) returns as a Persian prince seeking to challenge Zhong Wu Mei, Luo Jing must confront her destiny in this fantastical realm. This is a sequel to "Unique Lady" Parts 1 and 2, a 2020-2021 Chinese drama series directed by Lin He Long.