Unnamed Memory
Prince Oscar seeks out a powerful and beautiful witch, Tinasha, to end his curse, demanding a unique bargain: marriage. Reluctantly, she agrees to live with him while she researches the spell. But beneath her beauty lie dark secrets that soon surface.
Cursed Words and the Azure Tower
Prince Oscar, heir to the throne of Farsas, is cursed to never produce an offspring; he needs the help of the Witch of the Azure Moon.
The Past Recalled Once Again
Tinasha arrives at Farsas Castle, where she finds that she must set off for the border; in the castle, she confronts her memories and a waiting foe.
Oscar and Lazar venture into a forest to investigate a series of mysterious deaths; unbeknownst to them, the Witch of the Forbidden Forest awaits within.
A foreign envoy shows up at Farsas Castle, demanding an audience with Tinasha; Oscar is about to send him away, but the mysterious envoy utters a name that changes his mind.
The king reveals Miralys, a palace maid, as a new potential bride for Oscar; a disgruntled Oscar notices that Tinasha has taken this opportunity to keep her distance from him.
Tinasha finally succeeds in breaking the curse, thus fulfilling her contract with Oscar; she comes to Oscar with a shocking revelation during the king's birthday celebration.