Up Next: NCT 127
K-Pop-bandet NCT 127 är en enhet. De visar upp sina perfekt synkade dansrutiner i stilfullt matchande kläder, och äter, sover och repar tillsammans i hemstaden Seoul. Var och en av pojkbandets tio medlemmar har dock sin egen story. De kommer från fem olika länder, blandar olika musikstilar och spelar olika roller – Taeyong är ledaren medan Jungwoo är klassens clown. Bandet är en del av Neo Culture Technology-konceptet och för soundet från Seoul ut i världen. Titta på Beats 1-intervjun och vår exklusiva kortfilm, och lyssna på deras första studioalbum ”Regular-Irregular”.
Brooke Reese and NCT 127
K-popgruppen pratar med Brooke Reese från Beats 1 om hur det är att representera Seoul i världen och vad man kan förvänta sig av deras första studioalbum.
I oktober 2018 uppträdde K-popstjärnorna NCT 127 inför fans i Los Angeles. På en takterrass med utsikt över staden sjöng de sina hits ”Fire Truck”, ”Cherry Bomb” och ”Regular” och visade upp sin spektakulära koreografi.