Villa Pernilla
We follow Pernilla Wahlgren as she builds a new house – a process full of surprises and difficult decisions.
Pernilla's house construction coach Thomas Sandell sees the house for the first time. There are questions about the accessibility and style.
Pernilla picks a color for the house's exterior. She talks about how she got on the property ladder and the interior designers have bold suggestions.
Floors, tiles, and wallpaper are put in place and now Pernilla's choices can be seen clearly. Thomas is not all that pleased.
Moving day is coming up and the staircase will be revealed. Thomas is curious about the results and Pernilla gets to give a rundown of her project.