Vivant
The Adventure Begins
Nogi reser till republiken Balka för att inkassera en överbetalning om 90 miljoner dollar – men han stöter snart på problem.
Chinggis och utrikesministern begär att japanska ambassaden lämnar ut Nogi och Kaoru. Nozaki blir varse vad ordet ”vivant” betyder.
Nogi letar efter Kaoru i öknen när han förstår att hon är borta. Senare anklagas han av sin överordnade för att ha förskingrat de felbetalda medlen.
No Forgiveness
Nozaki och polisen skyndar sig hem till Ohta, men hon är spårlöst försvunnen. Efter att ha beslagtagit hennes ägodelar gör de en chockerande upptäckt.
Frågor kring Yamamotos död får Nozaki att utreda Nogis identitet. Samtidigt träffar Nogi en person för att prata om sitt nästa uppdrag.
Nogi tror att Beki Noghon är hans förlorade far och ser fram emot att träffa honom. Han diskuterar sitt liv och sina drivkrafter med sitt alter ego.