We Will Never Die
När Philipp återvänder till Tyskland inleder han en affär med Deniz, en anställd på hotellet där han bor. När hans överordnade upptäcker att han inte gjort det han skulle, blir jägaren den jagade. Philipp flyr i ett försök att skydda Deniz liv.