Welcome to Waikiki
Han Yun-a's attempt to prove her worth to the household backfires; a filming delay forces Lee Jun-ki to live in scary costume makeup for 24 hours.
Kang Seo-jin learns that her crush is just as imperfect as she is; Jun-ki makes a painful sacrifice for a movie role; Yun-a reveals her life's dream.
An embarrassing photo of Jun-ki goes viral, but leads to an opportunity; Yun-a tells her housemates about her past; Seo-jin interviews for a job.
A text message mishap threatens Bong Du-sik's chances with a new crush; Yun-a and Kang Dong-gu get the flu and are quarantined in a tent.
A fellow culinary student takes an interest in Yun-a; to buy more time to pay the rent, Jun-ki tells a lie that snowballs into a sudden engagement.