Welcome to Wrexham
Dream
Hollywoodstjärnorna Ryan Reynolds och Rob McElhenney försöker ta över världens tredje äldsta professionella fotbollsklubb, belägen i Wrexham, en arbetarstad i norra Wales i Storbritannien.
Wrexham Football Club försöker kvalificera sig till slutspelet medan deras nya ägare försöker (väldigt snabbt) lära sig detaljerna om ett spel och en bransch de inte vet något om.
Bara några veckor innan säsongen börjar måste Rob McElhenney och Ryan Reynolds övertyga fotbollsspelare och chefer att chansa på Wrexham.
Det är dags för den första hemmamatchen för Wrexham i den nya eran, oavsett om Rob McElhenney och Ryan Reynolds är redo för det eller inte.
Ryan Reynolds och Rob McElhenney ingår i ett viktigt partnerskap medan Wrexhams målvakter - och fans - står inför tuffa tävlingar.
Ryan Reynolds och Rob McElhenney försöker uppfylla ett av sina största löften till Wrexham medan en tidigare ägares mörka skugga fortfarande hänger kvar.