What Happens to My Family?
Dal-bong gets ready for his new job, Kang-sim has an emergency at work and Kang-jae is busy tending to a patient; amidst this chaos, they all forget it's their father's birthday.
When Seo-ul introduces herself to Dal Bong's family as his future bride, the whole family is shocked; Tae-ju sees his father and Kang Sim together at a restaurant and assumes they're having an affair.