Who’s By Your Side
Hao-Yuan blir indragen i en djävulsk konspiration i Myanmar. Zhi-Sheng återförenas med sin förlorade dotter En-Jia, men upptäcker att hennes pojkvän Ah-Ching är en ung man på glid.