Wild and Free
Halt och vått
De åtta vännerna kommer fram till huset i Florianópolis, supertaggade att påbörja sin semester. Lite i taget upptäcker de varandras personligheter.
Ett oväntat besök kan hjälpa en av tjejerna att komma över problem som dykt upp. Några ovälkomna gäster söker nya kontakter och hotar harmonin i det gemensamma huset.