Oändlig himmel
Lär dig hur Sydamerikas rika variation av väder ger näring åt en ännu rikare variation av liv. Undersök Amazonas regnskogs syresättande träd, följ en väldig flod och träffa flamingos som trivs i solens heta UV-strålar.