X Company
Ett nytt team av allierade agenter star inför deras första uppdrag, Camp X spionmästare Duncan Sinclair måste övertyga en ung man med ett exceptionellt minne att gå med i kampen.
Teamet infiltrerar en bordell och Gestapos högkvarter när de kämpar för att stoppa atomforskning från att falla rakt i händerna på nazister.
Ett sabotageuppdrag lämnar Harry svårt skadad och teamet är instängda i ett safe house, desperata att försöka fly från en stad som kryllar av nazister.