S3, E16: The Christmas season gets off to a rocky start for Peter who cannot seem to find the time to rest and watch the Christmas Specials, like the classic "KISS Saves Santa" in which they play themselves defeating Christmas bandits with the screech of the electric guitar. When Peter accidentally gives all of the family presents away, the family has to go the mall for last minute gifts on Christmas Eve, while Brian, who stays home, gets caught in a sticky mess with the Christmas tree and burns Lois' dinner. When the Griffins come home to the mess, nobody is prepared when Lois goes crazy snd loses her Christmas cheer.