S2, E24: Jack must persuade an unexpected source to help him take down Peter Kingsley. Meanwhile, Novick, upon learning of some new information, must decide whether or not to assist Jack in his efforts to prove the Cyprus recording was fabricated; and Marie and Kate face off one last time in the shocking season finale.