S7, E9: To keep her out of a porn film, Vince tries to land Sasha a part on his new movie. During a chance run-in with Queen Latifah, Ari finds out that Amanda Daniels may have landed a deal he'd coveted. Eric tries to get Drama on board for Billy Walsh's series, and Eric's assistant Jennie pitches in to help persuade him. Turtle's efforts to find financial backing from Mark Cuban gets him in hot water with his Mexican boss.