S1, E8: Christa has her busiest shift yet when she is responsible for all emergencies at Angels Memorial that occur outside of the E.R. Also, Mario bonds with an older patient with HIV, Malaya starts a bone marrow drive for Carla, and Leanne refuses a date with Cole.