S1, E7: The dynamic of Randall and Kevin's rocky relationship is explained. Beth and William spend time together, which unexpectedly brings to light a secret William has been keeping. As Rebecca gets back to work for the first time in years, both she and Jack acknowledge that there is distance between them. Toby is caught straying from his diet regimen, throwing Kate into crisis.