S7, E22: Innocent lives remain in the line of fire as this terrifying day draws to a close. Jack is faced with an unthinkable situation while his perpetually imperiled daughter, Kim (guest star Cuthbert), gets involved. Meanwhile, the imminent threat stokes the heated rivalry between Chloe and Janis.