S11, E13: When Sheldon kicks Amy out to work solo, she and Leonard bond during a series of science experiments. Meanwhile, Bert, the geologist, replaces Howard in his band, “Footprints on the Moon,” and Sheldon finds Penny a surprising source of scientific inspiration.