S2, E7: Sobotka gives his lobbyist grief over the status of port legislation. Russell tells Sobotka the investigation is over, but a port computer is cloned, and when a container goes missing, the detectives follow. Simultaneously, Greggs and Prez tap into a circuit of Russian prostitutes. With two sets of evidence, the detail goes to Pearlman. Neither crime merits wiretap--but a drug connect could give the case legs. Rawls can't persuade Daniels to take the murders, but new evidence does. In the discordant Barksdale Empire, Bell tries to hold it together in the wake of a recent tragedy.