S6, E17: Jay and Claire scramble to shoot a Pritchett Closets commercial in response to their competitor’s new and catchy ad, but there might be some creative differences between father and daughter. A peeping-Tom in the neighborhood keeps using a drone to spy on Gloria sun-bathing so Phil, Luke and Manny make it their mission to take it down. Elsewhere, a tone deaf Lily prepares to perform in her school talent show and Cameron is more worried about it than she is, and Haley’s feelings for Andy become even more complicated when he gets rushed to the hospital with appendicitis.