S6, E7: Peter starts an anti-immigration group after being caught up in the pro-American sentiment at a Veterans’ Day parade, but his tune quickly changes when he finds out he was born in Mexico. Unable to prove his citizenship, pass the naturalization test or convince investigators that his marriage to Lois is for real, he ends up working as a groundskeeper on his father-in-law’s estate and leading the fight for immigrant rights.