S15, E2: Brian and Lois decide it’s time for Chris to work out his anger management issues by taking up a sport. Chris surprises everyone and becomes a star baseball pitcher, which turns Peter into a gambling father, as he bets on his son’s baseball games. Meanwhile, Stewie, Brian and Frank Sinatra Jr. attempt to open an Italian restaurant.