S2, E8: Feeling smothered by Roxy, Miley convinces her to go to work as security for the President only to later realize that Roxy is not just a bodyguard to Hannah, but part of the family too. Hannah and Lola ultimately swap places in order for Miley to gain access to Roxy and plead for her return. Jackson and Rico attempt to convince girls with phony professional careers.