S8, E7: Despite averting the assassination attempt on foreign peacekeeping leader Omar Hassan, Jack Bauer’s day intensifies when he is forced to go further undercover to secure the unsecured enriched nuclear materials. As international delegates reconvene at the United Nations, President Taylor’s goodwill comes into question and CTU races against time to assist with the mission.