S8, E5: Four explosive hours after being unwillingly drawn back into action, Jack Bauer reteams with a risky Renee Walker to track some very dangerous leads. Meanwhile, back at CTU, a desperate Dana Walsh faces tense and untimely circumstances, and emotions escalate when President Taylor learns of a larger looming threat that jeopardizes the peace accord with President Hassan.