S3, E9: With the virus worth one billion dollars, Jack and the Salazars find themselves in a bidding war with another potential buyer's representative - someone from Jack's past. Meanwhile, President Palmer learns that Wayne had an affair with the wife of his biggest supporter who now demands that Wayne be fired.