S1, E4: Alaskan bush pilot Rob Kinkade gets a rescue call from a stranded friend, but a broken landing gear keeps him on the ground. In Montana, packers Andy and Chuck ride into the wind to deliver supplies to an off-gridder who's on the move. Jet boat pilot Brice Barnes must get creative in his attempt to recover a helicopter that's been stranded in Hells Canyon.