S6, E17: Seven pairs of dismembered feet wash ashore after a recent flood on the U.S.-Canada border, but things don’t add up when six pairs of feet are identified as research corpses from a nearby university body farm. When Canadian forensic podiatrist Dr. Douglas Filmore takes the remains back to Canada, he and Brennan form an alliance to match the pairs of feet and identify the victim, and a rare and expensive pair of sneakers leads the team to the victim’s murderer. Meanwhile, Cam gets in hot water when she makes college plans for her daughter behind her back.