S1, E6: Great Migrations: Rhythm of Life is an unprecedented National Geographic Film. This film is a unique presentation of the very best footage and spectacular orchestral score of NatGeo's Great Migrations Television Event. The film brings together images from around the world, filmed over 3 years, resulting in a completely unique, narration-free, musical journey around the world. Great Migrations: Rhythm of Life is a breathtaking ride on the tailwinds of billions of creatures marching, swimming and flying across the planet on death-defying journeys.