S1, E4: In an attempt to divert himself from the depressing fact that it's Rachel's birthday and she's being thrown an intimate dinner party attended by her new squeeze Darren (a handsome hotel developer), Ben decides to spend the night taking Kaplan to a velvet-rope nightclub. Meanwhile, Cam lands a high-paying gig bartending at a gala benefit, but decides to forfeit the job to keep a forlorn Ben--and Kaplan and Domingo--company.