S1, E1: Once known as the "future of Korean badminton" and an Olympic medal hopeful, the badminton genius Taeyang returns to the courts after three years. Taejun decides to retire after he gets thrown off the team after forfeiting an important match to protect his partner from further injuring his ankle. Taeyang is back and Taejun is leaving. But the two, who just met by a chance encounter, already seem to know each other.