S1, E3: Frank Colombo reveals how "Uncle Jerry" would sell the winning tickets to his brother, Gennaro "Jerry" Colombo, for a premium; the undercover FBI video crew interviews a winner who tries to obscure the origins of her million-dollar game ticket.