S1, E3: Sheffer preps Dominick for a pivotal hearing with Hatch's review board that could decide Thomas' fate. A chance encounter with an old classmate brings painful childhood memories to the surface. Dominick reflects on his and Thomas' time together at college, during which he met Dessa and the signs of his brother's illness first began to manifest. Joy attempts to remedy the problems in her and Dominick's relationship.