S1, E4: Gennaro "Jerry" Colombo lands in the ICU, leading Jerome "Jerry" Jacobson to scout for new recruiters; Dwight Baker and others join the operation; the FBI gathers intel on "Uncle Jerry's" middlemen and ends up tailing Dwight to the airport.