S2, E4: While investigating an accident site, Nick comes upon a bizarre and gruesome Wesen disease that is spreading quickly. A romantic day out for Monroe and Rosalee takes a dangerous turn when they encounter an infected creature that is out for blood. Meanwhile, Captain Renard gets a tip about a dangerous foreign fugitive who's made his way to Portland.