S1, E4: West Lakefield students choose 'Coach Ray' to be the recipient of their fall fundraising efforts, but Ray sees their pickle-jar donation as an embarrassing metaphor for his downward spiral. All's not lost, however--Tanya's got a couple of leads that could jump-start Ray's gigolo career. But is Ray ready, willing and able enough to follow through? Meanwhile, Damon is shattered when he rushes to his sister's defense during drive-in family night, only to learn that Darby doesn't want his help.