S3, E10: Alarmed by Adam's indifference after she fails to come home after a night out with her co-workers, Hannah worries that the spark may be gone in their relationship. Marnie begins working at Soo Jin's art gallery, though not in the role she expected; later, Desi helps her rediscover her voice. Shoshanna has a surprise for Jessa.