S1, E6: Thirsty for payback, the carnies get caught up in an obscure yet fascinating phenomenon known as 'Carnival Justice.' Ben's dark adventure ends, and Lodz is there to welcome him back into the fold. Meanwhile, Brother Justin decides to take a trip--destination anywhere--and ends up wandering in the wilderness. Later, he swaps campfire stories with a group of hobos, one of whom is about to change Justin's life.