S1, E5: After being defeated by Jimmy Ellis in the title eliminator, Ringo gets a chance to fight Joe Frazier; disregarding Tito Lectoure's advice, Ringo takes on the dangerous fight in Philadelphia; in Lake Tahoe, Ringo and Sally become more intimate.