S7, E7: As U.S. troops remain in position outside of Sangala, Dubaku seeks another high-value target using the CIP module. While the entire NSA scrambles to locate the breach, the situation rapidly escalates as interagency corroborates the unthinkable target. Paranoid FBI Agent Janis Gold commands from her post while Jack, Tony, Renee, Chloe and Buchanan follow leads.