S5, E24: Jack takes his fight directly to the President as he attempts to force a confession from him that will prove his involvement in the day's events. Martha vents her hatred for her husband in front of the press as Logan gives a eulogy over Palmer's body. Jack and Audrey share a tender moment when it seems the crisis has subsided, but Jack finds that his problems have only begun as his past catches up with him.