S8, E18: With only seven hours left in the series’ final harrowing day, Jack Bauer sets out to avenge the tragic life-changing events that he’s endured. As things become even more personal for Jack, he heads to CTU for an intense meeting after learning of a devastating development. Meanwhile, on the verge of achieving peace on a scale that has eluded the world for generations, President Taylor becomes deeply conflicted when former President Logan sits down at the bargaining table.