S8, E6: Undercover Agent Renee Walker confronts her painful past when attempting to broker a deal with a ruthless, but very well-connected German arms dealer. When CTU shifts its focus from the perilous circumstances surrounding Jack and Renee, lead analyst Dana Walsh comes up with a plan to quell her situation and Chloe O’Brian puts Arlo Glass in his place. As Jack and Renee’s undercover mission takes unexpected turns, the Hassan family turmoil has President Taylor reeling as the peace agreement is jeopardized.